Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 2 maja 2016

Karteczki

Witajcie,
wpadam dzisiaj do Was na szybciocha, bo jakoś weny nie mam. Obiecałam Wam jakiś czas temu karteczki. Obie urodzinowe. Pierwsza dla 3-letniej Hani a druga męska (dla teścia) :)

Jako, że shaker cardy świetnie sprawdzają się jako kartki dla dzieci, radocha z grzechotania i obserwowania latających kolorowych kuleczek gwarantowana, postanowiłam i tym razem zrobić grzechoczącą kartkę ;)












I męska, trochę postrzępiona, postarzona ;)





I to już tyle na dzisiaj.
Żegnam się z Wami i do następnego razu :) paaa

7 komentarzy:

  1. Wiki świetne te karteczki , kurze podobają mi sie te latające kuleczki w środku , masz jakiś kursik jak sie to robi? a Męska też jest rewelacyjna, zawsze mam problem z kartkami dla facetów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki jak zawsze Wiktorio. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne karteczki a ta grzechocaca to fantastyczny pomysl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać Wiki ,że kartkę z kuleczkami widzę pierwszy raz,jest rewelacyjna ,taki pomysł to strzał w 10.
    Męska też jest kapitaln.
    Pozdrawiam ciepluśko :)

    OdpowiedzUsuń