Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 30 maja 2016

Marchewkowe Święto Matki ;)

Witajcie,
znowu na ostatni moment, ale też pomysł wpadł mi do głowy w ostatniej chwili. Oj, ciężka ta marchewka, choć uwielbiam w każdej chyba postaci. W ciuchach już mniej, ale na ścianie np. jako dodatek dlaczego nie ;) Ale o co chodzi? a no wiadomo, marchewkowy maj przecież mamy ;)

http://danutka38.blogspot.com/2016/05/cykliczne-kolorki-maj-2016.html





Jak sam tytuł wskazuje,po raz kolejny połączyłam dwa tematy. Nic mi do głowy nie przychodziło, a, że od ślubu obchodzimy z mężem dzień matki podwójnie (no bo mamy dwie ;)), karteczk musiały też powstać dwie. Pierwszą widziałyście (albo i nie ;)) w poprzednim poście, a teraz przychodzę z drugą.
Powiem Wam tylko, że obie kolorystycznie dobierałam do prezentów. Ale o prezentach innym razem :)

A teraz pokazuję karteczkę










Jeszcze z innej beczki. Pewnie zauważyłyście małe zmiany w wyglądzie bloga. Już nie mogłam patrzeć na ten "nagłówek" i w przypływie chęci zrobiłam sobie nowy ;) No a logo na fotach jakoś tak poszło - do kompletu ;)

Kończę już dzisiaj, zmieniam nakarmić Stefana i biorę się za żelazko, bo już woła i prosi ;)

Do następnego razu, paaa

15 komentarzy:

  1. No i świetnie, dwa w jednym , wg mnie zaliczona marchewka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wikuś, piękna karteczka. Wygląd bloga, a raczej jego górę i zmianę zauważyłam od razu. Fajnie zrobione to logo, czy jak to się zwie. Pisałam Ci wcześniej, że pomysł na marchewkę sam wpadnie do tej Twojej ślicznej główki i nie pomyliłam się, nic a nic.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiki marchewkowa karteczka super, Ten kwiatuszek jest śliczny. Zmiany na blogu tez mi się podobają. przejrzyście i czytelnie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ta karteczka-jest cudowna :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, radosna karteczka! Bardzo podoba mi się ten odcień marchewkowego koloru.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka jest przepiękna
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka,świetnie dobrane proporcje kolorów

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka pomysłowa i urokliwa. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki śliczne, takie z pazurkiem. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiki karteczka śliczna,a ten kwiatuszek jaki kapitalny.Ja się za kwiatki papierowe nie biorę na razie ,bo ręcznie wycinać ich nie będę ,wykrojników nie kupię a z dziurkaczy mam tylko jakiegoś jednego ,czyli szału nie ma haha:)
    Zmiany na blogasku jak najbardziej na tak.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna kartka. Mama musiała być szczęśliwa!

    OdpowiedzUsuń