Szukaj na tym blogu

piątek, 16 lutego 2018

Obiecałam Wam niespodziankę...

... no obiecałam, więc słowa dotrzymuję. Czy się Wam niespodzianka spodoba? Mam nadzieję, że tak ;)
Nie wiem, czy pamiętacie, ale jakiś czas temu wspominałam, że całkowicie zapomniałam o urodzinach Mamuśkowych. Noo, w listopadzie skończyłam 3 latka, poważny wiek hihi.

Zabiegana między domem, pracą, a blogami, w gonitwie przedświątecznej kompletnie nie miałam głowy do zabaw tutaj. Teraz, mając chwilę oddechu, zapraszam na mocno pourodzinową imprezkę ;)

Impreza urodzinowa, to i prezenty...  więc przygotowałam dla Was niespodziankę. Dobra, za chwilę już nie będzie niespodzianką ;)

Nie będę Was dłużej trzymać w niepewności, pozbierałam co nieco i zrobiłam paczuszkę, której zawartość mieści się na banerku.



Dokładnie co znajduje się w środku? Notesik jaki zrobiłam na wyzwanie do Magicznej Kartki. Nie wiem, czy wiecie, ale zdobył tytuł TOP3 ;)
Kilka GoatBoxowych baz, w tym pełny komplet różowego ex-boxa, czyli baza pudęłka, nosidełko i serwetki do środka ;), trochę kwiatków WOC i trochę odcisków z masy plastycznej. Zapodziała się jeszcze scrapińcowa tekturka i kaboszon prosto z CraftCorner. Kto wie? Może jak będzie dużo chętnych, to pojawi się coś jeszcze...?

Co trzeba zrobić?
1. Zgłoś chęć przygarnięcia paczuszki tutaj w komentarzu.
2. Udostępnij banerek u siebie na blogu lub fp (podaj w komentarzu linka, gdzie banerek zawędrował ;))
3. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostaniesz tutaj na dłużej ;)
4. Rozdawajka tylko dla prowadzących bloga lub fp aktywnie (tzw. łapaczom okazji dziękuję ;))
5. Wysyłka tylko na terenie Polski
6. Zabawa trwa od dzisiaj 16.02 do 16.03.2018

Chyba niezbyt skomplikowane ;)

Losowanie i wyniki w przeciągu kilku dni od zakończenia Candy ;)

Kończę już dzisiaj i zapraszam w środę na ostatnią moją papeliową inspirację :)

18 komentarzy:

  1. Serdeczne życzenia urodzinowe , oby tak do pełnoletności :-)
    Oczywiście po takie słodkości stanę grzeczniutko w kolejce. Banerek wisi na pasku bocznym bloga :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała rocznica szczególnie że wspaniałe rzeczy tworzysz i dalej nam je pokazuj. Zapisuję się po prezenciki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje z okazji 3 lat blogowania! Wielu dalszych twórczych inspiracji Ci życzę! Piękny notesik stworzyłaś! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy! Banerek jest na pasku bocznym bloga: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę kolejnych trójek w świecie blogowym :).

    Do zabawy chętnie się przyłączę :).

    Banerek zabawy jest na prawym pasku bocznym :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję 3 roczku i życzę kolejnych latek. Candy bardzo przydasiowe. Pozwalam sobie dodać Ciebie do obserwowanych blogów. Zostaję u Ciebie na dłużej. Banerek wisi tesstereczk.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się do zabawy ! I zapraszam do mnie na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie biorę udział w Twojej zabawie ;) Banerek u mnie:
    https://handmadesyliks.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna nagroda z chęcią spróbuję szczęścia :) Banerek na pasku bocznym.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę kolejnych twórczych lat, zapisuję się do zabawy, banerek na pasku bocznym.
    Cieszę się, ze tu trafiłam bo pięknie tworzysz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wspaniałej rocznicy. Życzę kolejnych twórczych latek blogowania. Z chęcią wezmę udział w Twojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe nagrody i z miłą chęcią się do zabawy przyłączę :) Banerek jest tutaj https://kuferinspiracji.blogspot.com/ Życzę cudownego dnia :) A notesik jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie smakołyki przygotowałaś, zgłaszam się więc z miłą chęcią :) Banerek na blogu na pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję rocznicy, życzę następnych lat!
    Oczywiście zapisuję się na rozdawajkę i zapraszam do siebie.
    https://barbaratoja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje 3 lat blogowania i życzę kolejnych wielu lat. Przyłączam się do zabawy, rozgoszczę się przy niedzieli popatrzę co tworzysz, ale już widzę, że śliczności. Zapraszam do siebie. www.pasjevioli.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 3 rocznicy i życzę wielu kolejnych :D
    Z prawdziwą przyjemnością wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje z okazji rocznicy :) niech będzie ich więcej i więcej :)
    na słodkie candy zgłaszam się i czekam na wyniki :)
    banerek na moim blogu: www.karkakg.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 lata, TOP 3... widać to szczęśliwa liczba :) Gratuluję blogowego dorobku i życzę dalszych sukcesów! Z chęcią przyłączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wiktoria serdecznie Ci gratuluję i życzę kolejnych rocznic :** info u mnie na blogu :)
    http://decoartm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń