Szukaj na tym blogu

niedziela, 12 listopada 2017

Warsztatowy grudniownik

Witajcie, dzisiaj będzie mało czytania, ale zdjęć znowu trochę więcej.
Wpadam na szybko z relacją z wczorajszych warsztatów, na których miałam przyjemność zrobić grudniownik pod czujnym okiem samej Karoliny Bukowskiej. Uwielbiam warsztaty z Karoliną, za każdym razem jestem pod ogromnym wrażeniem jej wiedzy, o tym, że jest bardzo sympatyczną osóbką, która zawsze służy pomocą, wszystko dokładnie wytłumaczy już nie wspomnę ;)
Spotkałyśmy się oczywiście w naszym CraftCorner w Świętochłowicach. Tym razem przyjemność podwójna, bo obok mnie siedziała Natalia z Pracowni Nati:) Fajnie było spotkać się w realnym świecie po prawie trzech latach wirtualnej znajomości ;)

Miało być mało pisania ;) Pokazuję jakie to cudo poczyniłam (wiem, bardzo nieskromnie, ale ja tam mam zawsze po warsztatach z Karoliną ;))













Jeżeli macie ochotę i facebooka, to na fp CraftCorner pojawiła się już relacja ;) o tutaj

To już wszytsko na dzisiaj. Do poczytania znowu wkrótce :)

5 komentarzy:

  1. Cudowny grudniownik! Gratulacje! Przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny grudniownik. Fajna sprawa z takimi warsztatami 😃

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik super , ale spotkania z Natalka zazdraszczam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci wyszedł :D Ja również się cieszę że mogłyśmy się spotkać, koniecznie trzeba to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka wychodzą spod twoich łapek :)

    OdpowiedzUsuń