Szukaj na tym blogu

czwartek, 9 listopada 2017

Jeszcze raz urodziny :)

Witajcie, właśnie odkryłam, że mam jeszcze jeden zaległy komplet ;) Czekał na specjalną okazję, ależ ile można czekać ;) Stwierdziłam, że czas go w końcu pokazać :)

Komplet powstał na urodziny bardzo sympatycznej i równie artystycznie utalentowanej osóbki :)

Czarne bazy oczywiście od GoatBox z CraftCorner.
Zapomniałam Wam jeszcze powiedzieć, że te piękne papierowe kwiaty prosto z Wild Orchid Crafts znajdziecie również w CraftCorner. Oferujemy kwiaty w dużych paczkach (w bardzo przystępnych cenach) i w mniejszych zestawach. Zaglądajcie, wybór jest na prawdę duży (jeżeli któreś są niedostępne, wystarczy kliknąć "powiadom o dostępności") :)

Tyle zachwalania, pora w końcu pokazać co też już jakiś czas temu poczyniłam.








Pozdrawiam cieplutko i do poczytania znowu :)

4 komentarze:

  1. Mój Ci on <3 Cudowny, jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartkę "popełniłaś " zachwycającą :)
    Na te kwiatki nie mogę się napatrzeć - mistrzostwo świata !

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna kartka Wiki , kwiatuszki mistrzostwo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny komplet, kwiatuszki zachwycaja :)

    OdpowiedzUsuń