Szukaj na tym blogu

środa, 8 listopada 2017

Szybkie nadrobienie zaległości ;)

Witajcie,
jako, że znalazłam chwilkę, postanowiłam, że zrobię dłuższego posta z zaległymi pracami.

Jako pierwsza - urodzinowa kartka, która właśnie pojawiła się na blogu Papelii. Kartka równie ekspresowa jak decyzja, że po drodze wstępujemy do solenizantki i osobiście ją wręczamy :)





Kolejna, znowu urodzinowa i też robiona na szybko, bo trochę zaspałam, brak weny i zmęczenie zrobiło swoje ;) Te cudne turkusowe bazy (kartka i pudełko), to nowości w formacie A6, oczywiście GoatBox (przypominam, że dostępne są w CraftCorner) ;)






I kolejny urodzinowy komplecik, również na bazach GoatBox (tym razem czarnych kwadratowych) :)







Ostatni komplet dla odmiany z okazji przejścia na emeryturę. Komplet jest inspiracją na blogu CraftCorner do pierwszego wyzwania, na które serdecznie Was zapraszam. Temat łatwy i przyjemny :)  Dwa warunki: praca musi być na bazie GoatBox i musi być kolorowo ;)


Szczegóły dotyczące wyzwania znajdziecie tutaj

Nagadałam się znowu, pora na pracę ;)
Digistempel z uroczą babcią na fotelu jest autorstwa Judyty ze Stemplove






Zapraszam Was serdecznie do odwiedzania bloga CraftCorner, gdzie przedstawiły się już wszystkie dziewczyny, które będą Was inspirować. Jest też relacja z moich warsztatów, na których moje zdolne kursantki wykonały przepiękne wieże Eiffla :) Pojawiają się już też pierwsze inspiracje dziewczyn. Zachęcam do zaglądania, bo jest ciekawie :)


Długo dzisiaj było, ale i treściwie ;)
Do zobaczenia wkrótce (mam nadzieję ;))

2 komentarze: