sobota, 18 marca 2017

Kartka dla nastolatka

Witajcie,
dzisiaj przychodzę do Was z karteczką, jaką zrobiłam mojemu nastoletniemu już bratankowi na urodziny. Chłopak od lat już (razem z tatą i bratem ;)) uwielbia zdalnie sterowane samochody. Od razu tłumaczę, nie mówimy tu o takich ze sklepu zabawkowego, tylko takich profesjonalnych, rozwijających zawrotne prędkości, zarówno elektrycznych, jak i spalinowych. Kiedy tylko zaczyna się sezon, chłopaki biorą udział w ogólnopolskich zawodach (tak jak niektórym z nas zdarza się jeździć po zlotach, tak oni co którąś sobotę lądują na weekend w różnych miejscowościach organizujących zawody). Kibicujemy im obowiązkowo, kiedy odbywają się w naszym rodzinnym mieście, no i pogoda dopisuje ;) Muszę się pochwalić, że w tym wszystkim osiągają sukcesy. Adrian prowadzi swój kanał YT, na którym umieszcza relacje z wyścigów, jeżeli jesteście zainteresowani, zapraszam tutaj. Adrian na pewno ucieszy się z odwiedzin i pewnie jeszcze bardziej z jakiegoś miłego słowa, czy nowych obserwatorów (tak, tak, to też tak jak z nami ;))

Kombinowałam, co by tu ciekawego wymyślić, w moich zasobach żadnej grafiki odpowiedniego samochodu nie znalazłam. W sumie zawsze mogłam pójść na łatwiznę i wydrukować (zdjęć na swoim profilu Adrian ma "troszeczkę"), ale ja przecież nie idę na łatwiznę (no, w większości ;)). Złapałam więc mój akwarelowy blok i ołówek. Ze zdjęcia profilowego próbowałam naszkicować auto, którym Adrian kiedyś jeździł. Pokolorowałam, wycięłam i grafika gotowa. Wiem, że trochę krzywizn, ale i tak chyba nieźle ;) Pozostało jeszcze tło. I tu idealnie podeszła mi najnowsza kolekcja Altair Art Tears in Rain (bardzo mechaniczna, zębatek od zatrzęsienia ;)). Zużyłam trochę ponad jeden (dodatkowo wycięta zębatka nad autem) arkusz Machines.
Na koniec leciutko pochlapałam czarnym splashem ( no wiecie, plamy ze smaru itp ;))
A tak wygląda efekt końcowy








I jeszcze wyjątkowo pokażę Wam środek (tym razem życzeń nie drukowałam, wypisałam je po sesji odręcznie)



Postanowiłam zgłosić kartkę do fana miesiąca Altair Art :)

http://www.altairart.pl/2017/01/fansite-2017.html


Żegnam się już z Wami, do następnego razu, paaa

5 komentarzy:

  1. Auto narysowane naprawdę fantastycznie! Kartka wygląda super i jest idealna dla nastolatka, który lubi samochody i wyścigi :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł, świetna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka,świetne to autko i bardzo mi się podoba jego kolorystyka.
    Pozdrawiam Wiki

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, papier odpowiedni do okazji. Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful masculine card! Thanks for sharing at Altair Art

    OdpowiedzUsuń