Szukaj na tym blogu

środa, 8 marca 2017

To się nazywa powrót do przeszłości... noo, prawie... ;)

Witajcie,
dzisiaj moja pierwsza inspiracja w Craft Style (zapraszam tutaj). Postanowiłam przywitać się tym, od czego moja miłość do papieru się zaczęła... Ktoś jeszcze pamięta jak wyglądały moje pierwsze prace tutaj na blogerze? Powiem Wam, że stara miłość faktycznie nie rdzewieje ;) Po długiej przerwie nabrałam chęci na paseczki (sama się zastanawiam jaki wpływ na to miały ostatnie wydarzenia i to, że w Craft Style trochę paseczków można zakupić). Ale, żeby nie było tak całkiem jak za starych czasów (rany, jak to teraz oglądam...), quillingowe kwiatuchy umieściłam na zmediowanym trochę tagu. Coś, co dawno chodziło mi po głowie... powiem Wam, że mam ochotę posunąć się jeszcze ciut dalej, ale co będę zapeszać i psuć ewentualne niespodzianki ;)

Tag Papelii, listę użytych produktów dostępnych w sklepie znajdziecie na blogu Craft Style :)

A tak wygląda mój tag na dzień kobiet :) Tak, bo dzisiaj mamy w końcu święto :)



Jeżeli się przyjrzycie, to na górnej części tagu mienią się okręgi. To "Bąbelki" zembossowane holograficznym proszkiem :) Taka nowość u mnie, chyba pora na kilka nowych kolorów, w końcu zaczął mi embossing wychodzić, bo wcześniej jakoś nigdy wyjść nie chciał...







I kwiatuszki pochlapane białym Splashem




I jeszcze raz całość - akurat słońce pięknie zaświeciło, spójrzcie na te kolory :)



To już tyle na dzisiaj. Kiedy pisze tego posta jest wtorek wieczór ;) Pora powoli wybrać się do łóżka i przynajmniej spróbować odespać poprzednią noc, choć już słychać kaszlącą w drugim pokoju Matyldę...
Pozdrawiam Was cieplutko, do następnego razu, papa

7 komentarzy:

  1. Super wiosennie i kolorowo się zrobiło, Kompozycja quillingowa świetna , a wiesz że i mnie przyszła ochota na paseczki:-)
    Media jak zwykle świetne u Ciebie. Bardzo udana debiutancka inspiracja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne quillingowe kwiaty. Może sama się kiedyś nauczę tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny tag! Super kolorki i mediowanie, pięknie to wszystko połączyłaś! Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag :) Zachwycił mnie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się Twój tag! Mam mnóstwo detali, smaczków i pięknie go ubrałaś w kwiaty quillingu:)
    Tobie także miłego Dnia Kobiet życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana bardzo mi się podoba bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń