Szukaj na tym blogu

piątek, 3 czerwca 2016

Skrapujące młódki ;)

Witajcie,
najpierw odpowiedź na komentarz zapytanie Anity o Misia Uszatka. Kochana, specjalnie dla Ciebie





A teraz do rzeczy ;)


Niektóre z Was już wiedzą, że moja Weronika (lat 6) złapała bakcyla po mamie i od czasu, do czasu muszę jej udostępnić moje "zabawki" ;) Na swoim koncie ma już karteczki i kilka pudełek. Jedno dostałam na dzień matki, kompletna niespodzianka i bardzo miłe zaskoczenie :)

Przeczytałam niedawno o wyzwaniu dziecięcym w A do Zet, opowiedziałam o nim Weronice, a ona stwierdziła, że koniecznie musi ;)

Postanowiłyśmy zrobić przybornik, będzie miała na biurko, bo w końcu od września mam w domu uczennicę. Praktycznie całość wykonała samodzielnie, jedynie podpowiadałam co może zrobić i jak to zrobić. Pomogłam jej też wymierzyć kawałek papieru na trymerze, pokazałam jak to działa, a wycięła już sobie sama. Sama wybrała papier i dodatki, jedynie na jej prośbę zrobiłam jej kokardkę.

A tu już Wercia w akcji ;)








Matyldzie (3 lata) zrobiło się żal i też chciała się "pobawić"









A tu już gotowe Werki dzieło. Powiem nieskromnie, że jestem z niej dumna i to bardzo :)










jeszcze banerek wyzwania


http://blog-odadozet-sklep.blogspot.com/2016/05/1-wyzwanie-dzieciece.html


To już tyle na dzisiaj. Wracam wkrótce z kolejnymi pracami, bo trochę zaległości mi się zrobiło ;)


9 komentarzy:

  1. No mega jest książka 😆, kochana konkurencja ci rośnie pod nosem 😃 pogratulować tulam tulam tulam bo jest was trzy 😊 do M. Nie śmiem, mam właśnie swego pod bokiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zdolnych córeczek. Wercia rzeczywiście dała popis swoich umiejętności manualnych, i to wyczucie estetyki w tworzonym pudełeczku. Powodzenia w wyzwaniu dziecięcym. Ode mnie wielkie brawa dla Werki za odwagę startu w zabawie. Buziaczki od babci z pająkiem, dla obu dziewczynek i dla Ciebie oraz męża także, żeby nikt nie był poszkodowany.)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no. Gratuluję tak zdolnej córci, talent ma niewątpliwie po mamusi. Przybornik rewelacyjny zrobiła Werka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny ten przybornik i ja też byłabym dumna z takiej zdolnej córki. Wiarygodna fotorelacja podnosi walory pracy. Dziękujemy za zdgłoszenie pracy na wyzwanie na blogu sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jrst powod do dumy! Konkurencja pod bokiem nie tylko do wykonywania prac, ale takze podbierania przydasi rosnie! Kartke z okazji dnia Mamy mialam okazje podziwiac i chyle czola :-) dziękujemy za udzial w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jrst powod do dumy! Konkurencja pod bokiem nie tylko do wykonywania prac, ale takze podbierania przydasi rosnie! Kartke z okazji dnia Mamy mialam okazje podziwiac i chyle czola :-) dziękujemy za udzial w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za pokazanie nam córki przy pracy oraz za wzięcie udziału w naszej zabawie.
    Przybornik świetny! Będzie piękną ozdobą biureczka pierwszoklasistki, a jaka satysfakcja z jego wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  8. No no... napracowała się mała artystka. ŚWIETNIE sobie poradziła z zadaniem, a efekt jest powalający. Życzę więcej takich owocnych przygód z papierem. Fajnie, że przyłączyliście się do naszej zabawy. Dziękuję w imieniu DT sklepu Od A do Zet :) Buziaki. MargoLa

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolniacha po mamie , super sobie poradziła.Przybornik pierwsza klasa. Powodzenia w wyzwaniu i trzymam kciuki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń