Szukaj na tym blogu

niedziela, 7 maja 2017

Zatopiona dawno miłość...

Witajcie,
dzisiaj praca wyjątkowa, bo zrobiona ot tak, dla zabawy. Wyobrażacie to sobie? ostatnio ciągle tworzę coś na jakieś okazje. No, ale nie mogłam, jak przeczytałam szczegóły wyzwania Karoliny w Retro Craft Shop, to musiałam spróbować. Dlaczego mnie tak wzięło? Bo warunki zabawy kuszące. Karolina postawiła szereg ograniczeń: jedno medium (wyobrażacie to sobie?!), trzy kolory i trzy ozdoby, jedynie klej, sznurki, gazy, ołówki itp bez ograniczeń. Myślałam nad tym co by tu zmediować, bo słoików już przecież naprodukowałam trochę ;). Uczepiłam się stwierdzenia Karoliny, żeby wykorzystać to, co ma się pod ręka, to co normalnie pewnie byśmy wyrzucili. Wparowałam więc do kuchni (tak, znowu... :D) i chwilę się porozglądałam. Mój wzrok spoczął na słoiku, w którym zbieramy nakrętki. Dorwałam, z lekką niepewnością zaczęłam grzebać... i znalazłam taką trochę większż. Już była moja! Pozostało tylko pokombinować co dalej...
No i wykombinowałam takie cosik ;) :





Mąż popatrzył i stwierdził, że wygląda jakby z głębin wyłowione, stwierdziłam, że w sumie coś w tym jest ;). Stąd też tytuł posta - bardzo miłosna ławeczka wśród sieci porośnięta pajęczyną ;)

Do pracy wykorzystałam zgodnie z zaleceniem: białe gesso, srebrną mgiełkę, niebieską metaliczną farbkę i niebieską farbkę chameleon (pisałam Wam już, że ją uwielbiam?). Trzy ozdoby: ławeczka, kwiatek i perełka. poza tym, to, czego używać wolno bez ograniczeń, czyli kleje magic i na gorąco, sznurek jutowy i papierowy i gazę opatrunkową. Z resztą wszystkie wykorzystane widoczne na zdjęciu poniżej ;)





jedynie nakrętki i ławeczki na fotce zabrakło :)


jak się bawić, to się bawić, podtopiona miłość powstała wg wytycznych wyzwania, więc wieszam banerek i zgłaszam się na ostatni moment

http://retrokraftshop.blogspot.com/search/label/wyzwanie%20Retro%20Teamu%20%2F%20Retro%20Team%20challenge



Kończę już dzisiaj, wpadnę pewnie niedługo z relacją z Combra i związanych z nim warsztatów. Ściskam Was cieplutko (i gdzie ta wiosna??!!)

5 komentarzy:

  1. Urokliwa ogromnie! :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiki jakie cudeńko śliczne !!!! Dziękuje Ci za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne!
    i tryb wykonania świetny, nie ma to jak po kuchni pobuszować ;)

    OdpowiedzUsuń