Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 8 maja 2017

Czas pomyśleć o dniu matki?

Witajcie, wiem, obiecywałam relację z Combra, ale najpierw chciałam Was zaprosić na najnowsze wyzwanie Craft Style, które ruszyło wczoraj.
Temat przyjemny, bo przecież i tak pewnie większość z Was dla mam coś własnoręczne przygotuje.
Po szczegóły zapraszam na bloga Craft Style (o tutaj).
Ja w tym miesiącu inspiruję delikatną karteczką specjalnie dla mamy ( i już piszę, nie, nie dla mojej, to przecież musi być niespodzianka ;))









Kończę dzisiaj i wracam w środę rano z kolejną papeliową inspiracją.

3 komentarze:

  1. piękna, czyli mama zagląda w Twoje blogowe strony?? super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zagląda, zagląda. Ostatnio nawet fb założyła, więc nic się nie ukryje hihi

      Usuń
  2. Cudna kartka na cudne święto.

    OdpowiedzUsuń