Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 29 lutego 2016

Uczymy się oszczędzać ;)

Witajcie, to znowu ja ;)
ale skoro i tak wylądowałam przy komputerze, to stwierdziłam, że pochwalę się jeszcze jedną zaległością  (od jutra już biorę się do pracy, mam nadzieję ;)).

Wszystko zaczęło się dzięki babci, która to postanowiła tak bez okazji dołożyć kilka zł do skarbonki Werki, no ale skoro Werka, to i Matusia, no bo musi być po równo, nie? Wszystko fajnie, tylko Wercia przyszła do domu i poszła do skarbonki, a Matusia? Przecież jeszcze skarbonki nie ma...
Poprawka, nie miała... już ma... tak, zrobiłam sama ;) No, z pomocą przyszła mi Asia, szefowa Filigranek. Posłałam jej foto skarbonki Werci i powiedziałam, że chcę takie same. Problem tylko, bo beermata, mogła okazać się za miękka na coraz cięższe przecież oszczędności. Ale, Filigrankowa załoga stanęła na wysokości zadania i z twardej wytrzymałej tektury wycięła mi bazę skarbonki. Asia, Iza, dziękuję :)

Dodam jeszcze, że wszystkie tekturki pochodzą również z Filigranek :)

Skarbonka niestety po lekkich przejściach, bo właścicielka postanowiła sprawdzić co jest pod papierem ;) Podkleiłam, ale na zdjęciach teraz widzę, że jeszcze do poprawki.













Na koniec w łapkach właścicielki ;) Mina Matusi mówi chyba sama za siebie ;)




To już tyle na dzisiaj. Zmykam spać, bo mąż już marudzi ;)
Do następnego razu, paaa

5 komentarzy:

  1. świetna skarbonka, a ile się w niej zmieść !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest dopiero motywacja, do takiej skarbonki to i ja bym wrzucała drobniaki na czarną godzinę :) Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejszy jest uśmiech dziecka,mówi sam za siebie .
    Dość pojemna ta skarbonka,pewnie Wiki sama byś taką zdobycz chciała ?A szczególnie zawartość ,prawda?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamuśku, jak zwykle jesteś niezastąpiona, przecież dzieci trzeba jednakowo wszystkim obdzielać, nawet drobniakami. Minka Matusi nieoceniona, dziewczę zadowolone jakby gwiazdkę z nieba dostało, ale to fajne bo oszczędności należy uczyć od małego, by zaowocowało w dorosłości. Tobie też by się taka skarbonka przydała, jak większości z nas na nasze robótkowe potrzeby.
    Powodzenia w realizacji oszczędzania.

    OdpowiedzUsuń