Szukaj na tym blogu

niedziela, 7 lutego 2016

Podwójnie urodzinowo...

...a może nawet potrójnie, bo i pewną zaległość (jeszcze z urodzin Weroniki) chcę Wam pokazać.
Witajcie,
zacznę może od tego, że ja nie kolorująca, zachęcona przez Martę wydrukowałam i pokolorowałam lalę autorstwa Magudy ze Spuchlikowa. No tak urocze dziewczę, że nie mogłam się oprzeć, no, tylko ja, nie bawiąca się w kolorowanie, mająca do dyspozycji jedynie pastele, którymi cieniuję foamiran (jak dobrze, że ostatnio zamówiłam wielką pakę 50szt. jest przynajmniej w czym wybierać ;)). Nie jest to więc żadne dzieło sztuki, więc o wyrozumiałość proszę ;)
Mała "kawoszka" wylądowała na urodzinowym tagu. Starałam się kolorystyką i stylem nawiązać do mojej mediowej bransoletki. Komplet od wczoraj ma już nową właścicielkę, a Magudzie przesyłam taga wirtualnie, tak z serca na Spuchlikowe candy-zabawę. Mam nadzieję, że się nie zawiedziesz ;) No i z okazji roczku przyjmij ode mnie szczere gratulacje :)

Co do kawy jeszcze. Miałam czas, że bez kawy nie mogłam funkcjonować. Od jakiegoś czasu zamieniłam ją na Inkę i melisę ;) Ale od czasu do czasu mam smaka na jakieś latte, moccę, albo słodką z mlekiem i wtedy się delektuję ;)

I jak zwykle nagadałam się niemiłosiernie. Pokazuję więc co to poczyniłam.














Wybaczcie, ale nie będę znowu się rozpisywać jakich mediów użyłam, bo zostanę znowu posądzona o przywołanie zawrotu głowy :P
Dodam jeszcze tylko, że wszystkie tekturki, łącznie z tagiem są z essy-floresy :)


I jeszcze obiecana zaległość z urodzin Werki. Wercia moja dotrzymała przedszkolnej tradycji i jako solenizantka poczęstowała swoich kolegów i koleżanki słodkościami. No ale przecież nie mogłam jej puścić ze zwykłą kupną torebka, nie? Znaczy torebkę kupiłam, ale taką eko, gładką i sama ozdobiłam. A oto efekt :)


To już tyle na dzisiaj. Zmykam odpoczywać ;) Do następnego poczytania, paa


9 komentarzy:

  1. Jestem kompletnie zachwycona, że nawet osoby, które twierdzą, że nie kolorują, robią takie prace z kolorowanką! Naprawdę! Cudny tag! Wesoły i morski trochę przez te błękity i fiolety. I tak mi miło i ciepło na serduchu! Kolejne nowe miejsce dziś odwiedziłam. Wspaniale! Uściski dla córeczki. Wspaniale, że dołączyłaś do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie pokolorowałaś lalę.Tag wyszedł boski, karteczka również.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bomba Wiki jestem zachwycona dlaczego po pierwsze ze myślałam ze kolorujesz wodnymi a ty tymi ....powiem pięknie ponieważ nie mam tego typu kredek a doskonale wiem ze cienie wychodzą głównie wodnymi .......OGROMNĄ FRAJDĘ MI ZROBIŁAŚ :) Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiki karteczka super i jak fajnie psuje do tej bransoletki . A torebka na słodkości tez jest słodka :-)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiki ja dziś krótko,dla mnie bomba .Komplecik wyszedł świetnie ,kolorowanki jak najbardziej Ci wychodzą .
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny tag i piękne kolorowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pastelami powiadasz? Doprawdy pięknie! Świetny komplet powstał.
    A torebka musiała być obiektem zazdrości ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za udział w moim Kawowym Candy:) Życzę powodzenia w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń