Szukaj na tym blogu

niedziela, 3 lutego 2019

Urodzinowo

Witajcie,
próbuję wskrzesić bloga, zobaczymy, czy to się uda ;) Wiosna idzie powoli, może dziewczynki będą mniej chorowały, to i więcej sił i czasu będzie na blogowanie ;)

Dzisiaj zaproszenia dla mojej już prawie 9-cio letniej Weroniki plus torebka na urodzinowe cukierki.







Bazy, błękitny papier i serwetki, to oczywiście GoatBox, a ta ślicznotka, to agateriowa Łucja

Torebka od podstaw klejona przeze mnie. Papiery Small Wingels Shop kolekcja Woodland Birthday
Moje dziciątko już z nią pierwszy raz w sobotę powędrowało - roztopy i 9-cio latka z papierowa torebka w ręce - to nie może się dobrze skończyć. W związku z tym trochę torebunia ucierpiała i kilka plam zostało, co z resztą widać na zdjęciach. W sobotę rano przed wyjściem fot nie zdążyłam zrobić, obfocona więc z plamami ;)






Kończę już dzisiaj i mam nadzieję, do zobaczenia wkrótce ;)

2 komentarze:

  1. Świetne zaproszenia, bardzo delikatne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim 100 lat dla solenizantki !
    Cudne te zaproszenia i extra torebeczka. Trzymam kciuki za powrót :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń