Szukaj na tym blogu

wtorek, 5 lutego 2019

Pamiątka chrztu świętego

Witajcie,
dzisiaj szybciutko pokazuję Wam pamiątkę chrztu pewnej młodej damy ;)
Myślałam co by tu zrobić innego i wykombinowałam, że zamiast kartki w pudełku zrobię po prostu pamiątke - pudełko. Wzięłam białą gorę pudełka z okrągłym okienkiem i różowy perłowy spód. Właśnie w tym spodzie ułożyłam całą kompozycję. Życzenia nakleiłam na spodzie pudełka.
Tak prezentuje się całość








Ja pewnie zauważyliście - pudełko jak zawsze to GoatBox. Te urocze papiery pochodzą z kolekcji Little Cuties Scrapandme. A sukieneczkę kiedyś dawno temu dostałam z paczką ze SnipArtu ;)

Pozdrawiam cieplutko :)

3 komentarze:

  1. Wiki śliczna delikatna praca, jak dla malutkiej dziewczynki przystało :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kompozycja! Śliczna pamiątka dla małej damy :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowa i śliczna praca :D
    Pozdrawiam serdecznie, Agness: )

    OdpowiedzUsuń