Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 lipca 2018

Gościnnie w ScrapAndMe

Witajcie, dzisiaj chciałam się Wam pochwalić moim gościnnym występem na blogu producenta papierów ScrapAndMe.
Pracowałam na ich najnowszej kolekcji Little Cuties. Jest to przeurocza dziecięca kolekcja projektu Klaudii Szpunar.
Co przygotowałam?
Chłopięcą kartkę i LO z moją Matyldą w wieku niemowlęcym ;)
Całość wpisu zobaczycie na blogu ScrapandMe (tutaj)












Słodkie, prawda? Powiem Wam, że kolekcja jest tak piękna, że prace jakoś same się robią ;)

4 komentarze:

  1. Prawda, słodkie :-). Cudna kolekcja.
    Tak mnie nurtuje - ten DIOR coś oznacza czy to przypadkowe klocki ? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dior jest celowy, jest też na butelce i dziewczęcych bucikach, a jak się przyjrzysz, to na smoczku jest BOSS ;)

      Usuń