Szukaj na tym blogu

niedziela, 21 stycznia 2018

Notesik

Witajcie,
znowu pojawiła się u mnie dłuższa przerwa (ciekawe, czy ktokolwiek tu jeszcze zagląda?)... zmęczenie bierze górę. Co tydzień inspiruję jako DT, a na swój blog już sił i czasu brakuje... ale jeszcze trochę i mam nadzieję, że wracam, znaczy się blog wraca... do życia ;)
Dzisiaj praca, którą robiłam z ogromną przyjemnością. Dlaczego? bo dla odmiany nie powstawała "bo muszę", a "bo mam taaaką ochotę" ;) Nie znaczy to, że nie lubię robić sklepowych inspiracji... ale zupełnie inaczej pracuje się wtedy, kiedy kolejny termin nie goni ;)

Natchnęło mnie, kiedy zobaczyłam styczniowe wyzwanie w Magicznej Kartce. Tematem jest "Ozdobny notes, lub kalendarz 2018". Wyobraźcie sobie, że ja od ponad chyba roku (jak nie dłużej) w szafie trzymam właśnie notes do ozdobienia. I tak sobie leżał i leżał i jakoś nigdy na niego weny nie miałam ;) W końcu się doczekał ;)
Okleiłam go papierami Magicznej Kartki z kolekcji Obietnice (tak se teraz myślę, że to jeszcze ostatnie arkusze zakupione na ostatnim Combrze ;)).
Trochę się znowu nawycinałam, ale chyba warto było. Oj kusiło wianuszek podnieść, ale musiałam pamiętać, że to notes i delikatny wianuszek w szufladzie, czy torebce uległby szybko uszkodzeniu.
Trochę chameleonowej pasty strukturalnej, odciski z masy plastycznej i troszeczkę "żelastwa" i gotowe ;)










notesik leci na wyzwanie tutaj
wykorzystałam arkusze: ten i ten

Pozdrawiam cieplutko :)

1 komentarz:

  1. o ja ale cudeńko, mam dwa do zrobienie, to się pozwolisz zainspiruję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń