Szukaj na tym blogu

środa, 3 stycznia 2018

Butelczyna po winie ;)

Witajcie, wpadam znowu szybciutko z dzisiejszą inspiracją dla Craft Style.
Dzisiaj w roli głównej superlekka masa plastyczna. Co i jak poczytajcie sobie na blogu sklepu (tutaj).
Przy okazji skończyłam butelkę, która od długiego czasu czekała na ozdobienie. Nawet ją już jakiś czas temu pomalowałam z zamysłem ozdobienia poinsencjami i oddania na kiermasz do przedszkola. Czasu niestety zabrakło, więc zabrałam się za nią dopiero teraz ;)












Tyle na dzisiaj. Żegnam się z Wami do następnego razu ;)

3 komentarze:

  1. Extra jest , ten bukiecik bombowy !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęka mi opada, jak widzę co Ty z tymi mediami wyprawiasz. Butelczyna genialna !
    Uściski w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudo, pieknie zmediowana butelka, ja z mediami jeszcze nie za wiele dzialam :)

    OdpowiedzUsuń