Szukaj na tym blogu

środa, 23 grudnia 2015

Świątecznie

Zaczynam pisać kolejnego posta i widzę, że chętnych na podaj dalej na razie brak, cóż, Święta ;)
Jeżeli ktoś chętny, to zapraszam jeden post wstecz ;)

Chciałam Wam dzisiaj pokazać karteczki, jakie poleciały do dziewczyn, które wygrały w rozdawajce i niespodziewajkę dla Ani - postanowiłam ją skromnie nagrodzić za, jak to sama określiła, bycie u mnie na świeczniku wśród komentujących. O rozdawajce innym razem, dzisiaj przybywam pokazać Wam tylko kartki z życzeniami. Kartki dosyć nietypowe, bo na bazie - tekturkowej bombce z Essy-floresy. Do tego papiery Magicznej Kartki (uwielbiam), tekturki również z essów i poisencje mojej roboty z foamiranu.
















Świątecznych kartek powstało trochę więcej i pewnie pojawię się jeszcze z jakimś postem podczas Świąt, bo siedzimy sami w domu i się kurujemy, ale już dzisiaj chciałam Wam życzyć:

Zdrowych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia i
mile spędzonego czasu w gronie najbliższych.

Mamuśka (Wiki)


 

3 komentarze:

  1. Kartki są rewelacyjne:) jestem szczęśliwą posiadaczką takiego cuda.
    Wiktorio bardzo dziękuję za wszystkie śliczne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, Tobie również życzę pogodnych i radosnych Świąt, cieszmy się czasem spędzonym z najbliższymi w ciszy i spokoju zatrzymajmy się na chwile w tym zabieganym świecie.
    A karteczki śą świetne, w naturze jeszcze ładniejsze.
    Dzięki Wiki za to wyróżnienie i niespodziankę jaką mi sprawiłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki.

    Z okazji Świąt Bożego Narodzenia
    życzę Ci nadziei, własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    piękna poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń