Szukaj na tym blogu

czwartek, 3 maja 2018

Czekoladownik - nieczekoladownik

Witajcie w ten świąteczny poranek.
Wpadam szybciutko i korzystam z tego, że akurat mam załączony komputer ;)
Wczoraj inspirowałam w CraftCorner tutaj
Takim bardzo nietypowym czekoladownikiem, który czekoladownikiem nie jest ;)
Szczegóły co i jak znajdziecie na blogu CraftCorner.
Tutaj tylko szybko Wam napisze, że z czekoladownika zrobiłam gratulacje - metryczkę ;)

A wygląda tak:











I jak Wam się podoba? Ja znowu będę bardzo nieskromna i powiem, że zadowolona i z pomysłu i z tego jak wyszło ;)

Kończę już dzisiaj, mam jeszcze na szybko dwie kartki do wykończenia ;)

Miłego świetowania
paaa

1 komentarz:

  1. Może to i nie czekoladownik, ale takie w nim słodkości, że żadna czekolada nie jest w stanie tego zastąpić :) Masz pomysły, a wózeczek na wierzchu rewelacja, wykonanie nietuzinkowe i jak zawsze zachwyca :)
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń