Szukaj na tym blogu

środa, 28 czerwca 2017

Paris, Paris...

Witajcie,
zawsze chciałam zwiedzić to piękne miasto, niestety jeszcze nie było mi to dane. Nic straconego, ale tymczasem zrobiłam sobie małą namiastkę Paryża w domu.
Jakiś czas temu moja Weronika składała tekturowy samolot(tutaj). W sklepie dostępne są również inne modele (tutaj), m.in. wieża Eiffla, która to postanowiłam wziąć na warsztat. Tak samo, jak samolot, wieżę otrzymujemy w częściach do samodzielnego poskładania.
Jeżeli interesuje Was proces powstawania, zapraszam na bloga Craft Style (tutaj), bo to właśnie tam dzisiaj moją wieżą inspiruję. Tutaj pokażę Wam tylko efekt końcowy :)











Wieżyczka ma jeszcze opcje dodatkowe :)




Dzisiaj szybko, bo dochodzi 1 w nocy, kiedy do Was piszę, więc żegnam się z Wami i pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. Wiki, muszę przyznać że fantastyczny pomysł!
    Życzę Ci aby spełniły się Twoje marzenia, te o Paryżu również. Wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, wiesz, że zgrałaś się prawie idealnie z listonoszem? Dziękuję za miły prezent i rozumiem, że pora wrócić do robienia kwiatków? ;)

      Usuń
    2. O, to zabawne!
      A kwiatków nigdy dość :-)

      Usuń
  2. Fajny ten Twój Paryż :-)
    I ode mnie raz jeszcze serdeczne życzenia
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana wymiatasz jak nic :**

    OdpowiedzUsuń