Szukaj na tym blogu

środa, 27 czerwca 2018

Podziękowania od gimnazjalistów

Witajcie,
wiem, że rok szkolny juz dawno się skończył, ale pomęczę Was jeszcze kilka razy tematem podziękowań, bo wcześniej czasu nie miałam (do samego końca powstawały ;))
Dzisiaj na specjalne zamówienie od gimnazjalistów kończących już szkołę. Postawiłam na komplet DL - baza w kolorze kraft. Okiennic w takiej formie jeszcze u mnie nie było i powiem Wam szczerze, że dziwnie mi się takie długie paski papieru wycinało, ale efekt końcowy bardzo miło mnie zaskoczył. Na pewno jeszcze nie raz po okiennice sięgnę. Bazy GoatBox oczywiście, bo innych u mnie już nie znajdziecie ;)
Papiery to znowu Small Wingels Shop. Uwielbiam je za te wzory, grubość i te niesamowite wrażenie satyny w dotyku.

Polubiłam jakoś wiązania szczególnie w kartkach typu okiennica, więc i tutaj postawiłam na takie rozwiązanie. Na środku pod okrągłym napisem Dziękujemy umieściłam GoatBoxową małą serwetkę (wiecie, że takie mamy dostępne w sklepie), idealne do boxów, czy właśnie jako serwetki zdobiące pracę. W dwóch rozmiarach, w trzech różnych wersjach, do tego również pasujące kółeczka ;)

Nagadałam się znowu, pokazuję co poczyniłam :)








I jak Wam się podoba?

Kończę już dzisiaj, idę skorzystać z tego, że kompletnie pustka w domu i sama jak palec, więc odpoczywam sobie dzisiaj ;)
Pozdrawiam cieplutko i już zapraszam Was na kolejnego posta już wkrótce ;)

3 komentarze:

  1. Podziękowania przepiękne, wspaniała kolorystyka. Jestem pewna, że adresatka prezentu jest zachwycona :D
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba się, podoba! Ja już wiem, że jak ktoś raz użyje GoatBoxów to przepadnie ;-)
    Kartka jest śliczna! Okiennice to jest to!

    OdpowiedzUsuń