Szukaj na tym blogu

wtorek, 17 kwietnia 2018

Świecznik

Witajcie,
dzisiaj chcę Wam pokazać jedno z bardziej czasochłonnych dzieł, jakie ostatnio poczyniłam.
W podziękowaniu dla szefowej Craft Style ukręciłam wiosenno-świąteczny świecznik. Niby prosty - żonkile i białe kwiatuszki na dużych zielonych liściach. Pracowałam głównie na grzebieniu, igłą poskręcane są tylko te małe białe kwiatuszki.

Nieskromnie powiem, że jestem z niego zadowolona, Irence też się spodobał, a to najważniejsze :)
A co Wy o nim myślicie?







Do Irenki poleciało coś jeszcze, ale o tym już następnym razem :)
Kończę już, do nastepnego razu, paaa

4 komentarze:

  1. Świetny jest , aż mi przyszła ochota na powrót do quillingu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fantastyczny!!! Wykonany z dbałością o każdy szczegół i bardzo wiosenny. Stoi koło mnie i w każdej minucie pracy cieszę nim oczy. <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziwię się ,że jesteś z tej pracy zadowolona :)
    Świecznik jest pierwsza klasa ! Jaka precyzja wykonania, jaka dokładność !!
    Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń