Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Nowy rok, a ja jeszcze światecznie ;)

Witajcie w nowym roku.
Box, z którym dzisiaj do Was przychodzę powstawał chyba z miesiąc, od świąt czekał na sesję. Pomysł na niego miałam od razu, jeszcze w listopadzie, ale ciągle na niego czasu nie było. Koniec końców zostałam ze świątecznym boxem na przyszły rok ;) nie w tym (no, zeszłym) to pójdzie na następny świąteczny szkolny kiermasz ;)

Cudna czerwona matowa baza, to oczywiście GoatBox. Do kompletu GoatBag, czyli nosidełko na boxa. W środku czerwone Goat serwetki ;) Wszytsko to nabędziecie w CraftCorner ;) o tutaj.

Papiery i wianuszki z Galerii Papieru, a sanie z reniferami do nabycia w Scrapku (oczywiście nie doczytałam, że renifery wraz z lejcami do boxa się nie zmieszczą, więc reniferki stoją sobie przed saniami bez lejców ;)).










To już chyba koniec świątecznych akcentów u mnie.
Powoli chyba pora zająć się jajkami, co? :D

Do poczytania wkrótce :)


2 komentarze: