Szukaj na tym blogu

sobota, 27 maja 2017

skleroza nie boli, czyli komunijna kartka

Witajcie, już tłumaczę dlaczego skleroza nie boli. Oddałam kartkę i przed chwilą zorientowałam się, że w tym całym wczorajszym i dzisiejszym zamieszaniu zapomniałam zrobić sesję. Znalazłam jedno robocze zdjęcie gotowej kartki. Tak się przyjrzałam i stwierdziłam, że tragedii nie ma :D

Dzisiaj więc tylko jedno zdjęcie, ale kartka prosta, więc nie ma się co nad brakiem większej ilości zdjęć roztkliwiać ;)


Tekturki i maska papeliowe, papiery Altair Art: Foggy Dew - Invisible love i Ever and Always - Pink (muszę się Wam przyznać, że pokochałam te groszki ;))

postanowiłam też zgłosić kartkę do kolejnej edycji Fana Altair Art ;)

http://www.altairart.pl/2017/01/fansite-2017.html



1 komentarz:

  1. Jest bardzo ładna :)
    Dziękuję za udział w zabawie Fan Miesiąca Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń