Szukaj na tym blogu

środa, 29 marca 2017

Jajo z baziami

Witajcie,
dzisiaj inspiruję z Papelii, po szczegóły (listę składników) zapraszam więc na bloga tutaj.
Święta zbliżają się nieuchronnie, więc i mnie musiało w końcu dopaść. Zrobiłam jajo, duże, bo 16cm wysokości. Składa się z dwóch warstw. Dolnej pełnej i górnej ze wzorkami (bazie i napis). Połączone razem dają lekki efekt 3D :) Dolną warstwę zagessowałam i przez kwiatuszkową maskę nałożyłam pastę strukturalną. Te piękne zielenie, to moje ulubione Rainbow Colors. Górna część już malowana pędzelkiem. Najpierw oczywiście gesso (ładnie wybieliło tekturkę), potem dookoła zieloną farbką, gałązki bazi brązowym tuszem. Same bazie embossowałam na gorąco białym pudrem. Kwiatuszki z WOC a listki, to wycięty papeliowy stempelek (normalnie go pokochałam ;))






To już tyle na dzisiaj. Pozdrawiam Was cieplutko, do następnego razu, paaa

4 komentarze:

  1. Wiki świetne jest to jajo , bazie z embossingiem wyszły rewelacyjnie i śliczny ten bukiecik na dole

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jajo i bazie! Od mediowania bliższe mi jednak negocjacje, bo z tych pierwszych ciągle mało rozumiem ;-) Ale patrzę z przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No jajo prima sort 😁
    Kochana listki bombastyczne😁

    OdpowiedzUsuń