Szukaj na tym blogu

piątek, 23 grudnia 2016

Święta...

Witajcie,
prac do pokazania dużo, ale pomęczę Was później na spokojnie, dzisiaj wpadam szybciutko z lampionikiem i życzeniami ;)

Baza lampionu już sama w sobie przecudnej urody (dostępna w Essach). Zamówiłam dwie, dziewczynkom na roraty (do bazy dołączone są elektroniczne tealighty), a że akurat natrafiłam na promocję podwajania tekturek - dostałam cztery. Roratnie poszły szybciutko - gesso, mgiełki i troche sztucznego śniegu. Wczoraj pomimo już z lekka podpuchniętego i bolącego nadgarstka, dla relaksu zrobiłam jeden "z tych gratisowych" - pomyślałam, że będzie fajnym prezentem. Tym razem do mgiełek i sztucznego śniegu dołożyłam kwiatki. A gotowy, zaświecony prezentuje się tak:










nie mogło obyć się bez sesji po ciemku ;)







Na koniec chciała Wam życzyć

Zdrowych, spokojnych i mile
spędzonych, w rodzinnym gronie
Świąt Bożego Narodzenia 



4 komentarze:

  1. Wiki dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wesołych świąt w gronie najbiższych .Lampion wygląda cudnie,szczególnie jak jest zapalony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampion piękny, klimatyczny.
    Zdrowych i spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny lampion
    Wesołych Świąt ��������, tzn. dalszego miłego świętowania
    p.s. mam nadzieję, że z nadgarstkiem wszystko ok

    OdpowiedzUsuń