Szukaj na tym blogu

wtorek, 30 sierpnia 2016

Komplecik

Witajcie :)
Kilka dni temu stanęłam przed dylematem: co tu podarować nastolatce, molowi książkowemu, piszącej rewelacyjne teksty? Notes kiedyś już dostała. A my znowu wybieraliśmy się w odwiedziny. No i pokombinowałam. Powstał komplecik. Coś na długopisy i coś przydatnego przy czytaniu ;)
Ostatnio sama stwierdziłam, że szaleję, bo nie wiem który to już w sumie przybornik zrobiłam, ale lubię po prostu je robić ;) O dwóch jeszcze nie wiecie, bo czekają na sesję i ujawnienie. No, część z Was widziała szybką fotkę na fb ;) Ale do rzeczy. Przybornik z rolki po stretchu (mąż już się pytał, czy załatwiać mi jakieś, bo się skończyły ;)). Inny niż wszystkie, bo z założenia młodzieżowy. A, że zapałałam uczuciem do kredek i trochę się na wakacjach nakolorowałam, mam teraz mały zapasik pokolorowanych lal. Co Wam będę pisać, uwielbiam je po prostu, szkoda, że te stemple tyle kosztują... Na razie korzystam z zapasów jakie mogłam sobie narobić na warsztatach na Combrze w maju. I znowu odbiegam od tematu...
Młodzieżowa miała być też zakładka. Przypomniało mi się, że jakiś czas temu kupiłam bazę ze sklejki. Bazę na zakładkę oczywiście. Stwierdziłam, że fajnie byłoby, żeby obie rzeczy do siebie pasowały. I tak zrobiłam. No niestety lale musiały być różne, bo wymiarami nie pasowały albo do jednego albo do drugiego. Ale kolorystyka i papier ten sam.

Papier postrzępiłam na brzegach, poodbijałam kilka serwetek. Przybornik owinęłam dodatkowo koronką, a z tyłu zakładki przykleiłam sentencję, myślę, że dla nastolatki pasuje ;)

No i zobaczcie co mi wyszło ;)



















I komplet






To już tyle na dzisiaj, zmykam i do następnego razu :)

7 komentarzy:

  1. Wikuś piękny komplet wyszedł.
    Twoja przyjaźń z kredkami jest głęboką 😁 brawo👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że kochasz te stempelki nad życie, a kolorowanie wychodzi Ci świetnie. Kurczy jako dziecko uwielbiałam kolorować , może czas spróbować :-)
    Prezent dla nastolatki bardzo pomysłowy i bardzo fajnie wyszedł. Zakładka jest ekstra.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik....zakochana w kredkach :) super

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to Twoje kombinowanie, bo czego się nie dotkniesz wychodzi rewelacyjne. Kolorowanie lal świetne, tag z sentencją bardzo wymowny i na czasie, jak dla nastolatki. Taki komplecik spełni swoją rolę na bardzo długo, może pomyśl o czymś następnym na "zaś", dla tej samej osóbki. )

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten komplecik:) bardzo dobry pomysł na prezent, a te stempelki bardzo ładnie ci wyszły

    OdpowiedzUsuń