Szukaj na tym blogu

środa, 22 czerwca 2016

Jagódki - rozmemłane, ze śmietaną ;)

Witajcie, tak dzisiaj przyszła kolej na jagódkowy post. Wśród kolorystek w czerwcu króluje kolor jagodowy.

http://danutka38.blogspot.com/2016/06/cykliczne-kolorki-czerwiec-2016.html


Powiem Wam, że na sam widok banerka ślinotoku dostaję. Uwielbiam i to w każdej postaci. Jedynie kolor jakiś taki u mnie nie używany. I tak w ogóle się zastanawiam dlaczego myślałam, że jagodowy, to odcień fioletu?? Chyba dlatego, że kojarzy mi się z plamami na bluzkach, a te, to już fioletowe są bardziej.

Nie wiem, czy szefowa przyjmie, bo karteczka mało ma pistacji albo truskawek, ale kolor wydaje mi się, że taki jagódkowy ze śmietaną ;)

Stempelek, podobnie jak poprzednie autorstwa  Agnes B. Znalezione na fb w grupie digistemplowej .






Dorobiłam jeszcze drugą karteczkę w kolorze spranych plam po jagodach ;), za to truskawki w niej są  ;)








Na koniec pochwalę się Wam jaki sposób na sesje znalazłam ;) Na fotelu, tuż przy balkonie pod odpowiednim katem, żeby jak najwięcej światła złapać ;)




Dobra, koniec na dzisiaj spadam nakarmić Stefana i mam nadzieję moich karteczek nie wypluje ;)
No, najwyżej szefowa mnie pogoni ;)








15 komentarzy:

  1. Ty mi tu nie gadaj o 22giej o jagódkach ze śmietanką, głodna się robię, :***, a kartki i patent na foto studio rewelacyjne :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiki świetne te kartki zrobiłaś i są na nich sówki to by się nadawały do mojej zabawy czerwcowej :-) Powiem Ci że tez miałam problem z interpretacja koloru . Moje dzieło jagodowe dopiero się robi.
    A pomysł ze studiem foto świetny i chyba zabiorę pomysł z komputerem i papierkami . Wyszło świetnie .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki cudne i w dodatku z sówkami :) Pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki piękne, bardzo eleganckie, podoba mi się zwłaszcza ta "prana", lubię takie rozmyte kolory. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jagody ,i truskawki smakowicie Ci wyszły! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, bardzo lubię taki styl.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana karteczki są cudowne i to obie ,fajnie zinterpretowałaś kolorek jagodowy,tak trzymać .
    Pozdrawiam upalnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki, bardzo pogodne,sówki uwielbiam więc karteczki podbiły moje serducho :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie karteczki bardzo mnie urzekły:) Piękne są,a sposób fotografowania rewelacyjny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. rozmemłane :D rozumiem, że się to tyczy koloru, ale i tak w żadne sposób to słowo nie pasuje do Twoich, cudnych i tak perfekcyjnie dopracowanych karteczek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka super:) I bardzo pomysłowe studio fotograficzne;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kartki i na pewno jagodowe. Sówki są fantastyczne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Pyszne kolorki obu karteczek Prezentują się wyśmienicie:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe karteczki i super pomysł na tło do sesji! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń