Szukaj na tym blogu

sobota, 18 kwietnia 2015

Dzisiaj niczym się nie chwalę...

Witam Was serdecznie.
Dzisiaj nie będzie żadnej pracy. Miała być i jest, ale nie będę psuć niespodzianki. Mieliśmy iść dzisiaj na urodziny, ale w ostatnim momencie mój układ trawienny się zbuntował, więc zamiast w gościach wylądowałam w łóżku.

Karteczka więc za tydzień :)
Żeby nie było, że nic się nie dzieje, to chciałam się Wam pochwalić, że sama se złapałam licznik na samych 4 ;)





Ogłaszam teraz, że łapiemy 5 ;) Następne będzie 10000 haha, no w tym tempie to za dobre pół roku ;)
Dla skutecznej łowczyni przewidziana miła niespodzianka (coś fajnego się wymyśli ;))

A jeszcze dla dziewczyn mieszkających na śląsku. Pewnie wiecie, ale gdybyście jednak nie wiedziały - to niedawno odkryłam:

http://slaski-zlot.blogspot.com/

Beatka? Wiem, wiem, ciężki okres. My 10 idziemy na pierwszą komunię, ale my tylko w gości. Werkę chyba zapiszę na warsztaty, a niech się pobawi, ona też lubi się babrać z papierem. A ja myślałam o decu, ale nie będę miała co z Werką w tym czasie zrobić.

Tyle chyba, do  następnego razu prawdopodobnie za jakiś tydzień. Chyba, że mi się jakieś prace poza komunijnymi urodzą ;)

Pozdrawiam Was cieplutko w ten wiosenno-jesienny wieczór :)

9 komentarzy:

  1. rota wirusy? latają ostatnio jak sciekłe :-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. raczej jakieś zatrucie. Przy rotawirusie, to bym nie siedziała, bo ja takie to bardzo ciężko przechodzę

      Usuń
  2. Oj współczuję problemów żołądkowych, są chyba gorsze niż cokolwiek i jaką sobie ładną cyferkę sama u siebie ustrzeliłaś i tak zerknęłam na Twój licznik to szybko bije, bo już jest 4511 więc ani się obejrzysz a dyszka strzeli :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak szybko, ustrzeliłam go jakieś 2,3 dni temu ;)

      Usuń
  3. Wiki żoładek potrafi nieźle popalić ,także współczujeę tych dolegliwości.
    .
    Gratki za ten złapany licznik ,ja nigdy tego nie robiłam i raczej nie zamierzam .Nawet nie zwracam uwagi kto ile ma na tym liczniku,pilnuje jedynie swojego,aby troszkę się obracał i nie stanął w miejscu,bo wtedy byłaby klapa totalna.
    Miłej niedzieli kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, no ja też zerkam kontrolnie, czy w ogóle się rusza ;) i tak mi się trafiło ;)
      Tak, to też jakoś u dziewczyn nie zerkam, nawet o tym nie myślę.
      Ale zapraszam, możesz u mnie pooglądać, może uda się w same 5 trafić ;)

      Usuń
  4. Ładna cyferka,gratuluję :) Zdrówka życzę i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę powrotu do zdrowia.Ładnie się licznik kręci, gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na wejściu licznik ma 4550, obraca się szybciutko, więc nie będziesz czekała kilka miesięcy na dyszkę, strzeli ani się obejrzysz.
    Zdrówka i nowych okazji do pójścia w gości.
    Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń