Szukaj na tym blogu

środa, 22 sierpnia 2018

zaległości cz.1 - album w pudełku

Witajcie, nie miałam pojęcia, że aż takie zaległości mam
Dzisiaj trochę nadrobię. Pochwalę się Wam moim wakacyjnym albumem, który powstał jakiś miesiąc temu.
Album nie byle jaki, bo stworzony z baz kartkowych. Tak, posklejałam ze sobą kwadratowe bazy tak, że powstała mi harmonijka. Ba! wkleiłam go na stałe w pudełko i mam taki truskawkowy (bo papiery z bardzo truskawkowej kolekcji) pudełkowy album.
Żeby nie było, że to takie malutkie, jakie to zdjęcia w to wejdą. Album ma wymiary 15x15cm, więc spokojnie zmieści zdjęcia 9x13 :)







I jak Wam się podoba?
Powiem nieskromnie, że ja jestem z niego zadowolona, teraz tylko muszę usiąść nad zdjęciami z wakacji i go uzupełnić ;)




1 komentarz:

  1. Wspaniały album! Kiedy trafią do niego fotografie będzie piękną pamiątką po wakacjach 😃

    OdpowiedzUsuń